در حال بارگذاری...


در اين قسمت اهداف طرح كه مي‌تواند با دستيابي به آن اهداف به چشم‌انداز مورد نظر دست پيدا كند بايد مشخص شود. به‌طور مثال در اين قسمت بايد اهداف زير به‌صورت دقيق، شفاف و قابل اندازه‌گيري مشخص شود.


ماموریت : در اين بخش چرايي كسب و كار بايد مشخص شود و بايد بيان نمايد كه كسب و كار چه تعهداتي در قبال ذينفعان آن دارد.


نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهديدات صنعت مورد نظر شما جهت فعاليت، کدامند؟

•مشتريان

• اندازه بازار

• تخمين سهم بازار و فروش

• رقبا

• تبليغات

• شيوه فروش

• برنامه‌هاي طرح و توسعه محصول

• برنامه‌ زمان‌بندي بازاريابي

•برنامه‌ زمان‌بندي بازاريابي راه برای سال اول ، دوم و سوم به صورت درصد وارد نمایید

• فن‌آوري موردنياز

• مراحل و روش توليد

• چارچوب قانوني و عوامل اجتماعي و محيطي

• مواد اوليه و مواد بسته‌بندي

• برآورد فضاي مورد نياز طرح

براي برآورد هزينه‌هاي راه‌اندازي و شروع توليد، ميزان سرمايه‌گذاري ثابت، سرمايه در گردش و هزينه هاي توليد پيش‌بيني مي‌گردد. ميزان سرمايه‌گذاري ثابت و امکانات و تأسيسات مورد نياز يک طرح مطابق جداول زير پيش‌بيني مي‌گردد.

ریال0
* ضروری